Kies voor Race Experience
- F1-tickets, -reizen en -experiences
- Veilig en goed voorbereid op reis
- Persoonlijk en deskundig advies
- Servicegericht en transparant
Hulp nodig?
- Email
Antwoord binnen 1 werkdag
info@raceexperience.nl
Veelgestelde vragen
Nee, doordat Race Experience meerdere stoelen op één tribune reserveert kunnen wij pas een indeling maken op het moment dat alle tickets zijn verkocht. Op die manier kunnen wij garanderen dat iedereen bij elkaar zit als de tickets in één bestelling zijn geplaatst. Bij het boeken van uw tickets heeft u de mogelijkheid een opmerkingen veld in te vullen, hierin kunt u een voorkeur aangeven. Wij proberen bij het verdelen van de tickets zo veel mogelijk voorkeuren te verwerken. Op voorkeuren worden geen garanties gegeven.
Wij zijn afhankelijk van de levering van de tickets door de promotor van de betreffende Grand Prix. Iedere promotor hanteert zijn/haar eigen systeem en daarom is er geen éénduidig antwoord op deze vraag. Wij streven er naar tickets uiterlijk 7 dagen voor de Grand Prix aan u te kunnen leveren. Aangezien voor de meeste races E-tickets worden uitgegeven, ontvang u de tickets digitaal en hoeft u hiervoor niet thuis te zijn.
Indien u fysieke tickets van ons ontvangt, dan zullen wij ruim voor vertrek contact met u opnemen om de levering van de tickets met u af te stemmen.
Ja, als u tickets boekt voor dezelfde tribune in één bestelling, dan zit u gegarandeerd bij elkaar. Heeft u twee losse boekingen gedaan en wilt u alsnog bij elkaar zitten? Dat kan is sommige gevallen geregeld worden. Als u een email stuur naar info@raceexperience.nl onder vermelding van de twee order nummers, dan gaan onze reisspecialisten kijken of dit nog te organiseren is.
We kunnen helaas nog niet vertellen waar u precies op de tribune zit, de indeling van de plekken gebeurt op basis van alle verkochte tickets. Op het moment van leveren weet u precies welke stoelen voor u gereserveerd zijn.